Website in curs de actualizare

Evenimente

Mobilitate

Olimpiada judeteana de Socio-Umane

Aptitudini clasa pregatitoare an scolar 2024-2025

Anunt concurs 1 post temporar vacant de ingrijitoare

Hotarari C.A. 2023-2024 (II)

Anunt concurs Administrator de patrimoniu I S

Anunt concurs 2 posturi vacante ingrijitoare

Hotarari C.A. 2023-2024 (I)

Transport Elevi

BURSE - Decontare transport

Deschidere an scolar 2023-2024

Aptitudini august-sepetembrie 2023

BAC 2023

Concurs 1 post vacant ingrijitoare

Evaluare Nationala 2023

Admitere in clasa a V-a an scolar 2023-2024

ARMONII MUZICALE 2023

REGULAMENTE Colegiul de Arte 2022-2023

Admitere in clasa a IX-a an scolar 2023-2024

Clasa pregatitoare 2023-2024

Conditii specifice de ocupare a posturilor didactice/ catedrelor vacante

Olimpiada nationala Corala

Olimpiada nationala de interpretare instrumentala, clasele III-VIII, 17 martie 2023

Examen promovare treapta profesionala

Rezultate diferente aptitudini - martie 2023

Concurs posturi didactice vacante 02 martie 2023 ora 09:00

Concurs 2 posturi vacante ingrijitoare

Concurs posturi didactice vacante 10 ianuarie 2023 ora 09:00

Anunt 2 posturi vacante ingrijitoare

Concurs posturi didactice vacante 06 octombrie 2022 ora 09:00

EDU BM Educatie digitala in Municipiul Baia Mare

Concurs 2 posturi vacante ingrijitoare

Concurs proba practica pentru ocuparea posturilor didactice vacante

Anunt 2 posturi vacante ingrijitoare

Anunt prezentare CV si interviu plata cu ora an scolar 2022-2023

Inceperea noului an scolar 2022-2023

Rezultate probe aptitudini si examene diferente an scolar 2022-2023

Locuri libere pt clasa a IX-a la Colegiul de Arte Baia Mare an scolar 2022-2023

Sesiune incheiere elevi amanati

Concurs interjudetean de interpretare instrumentala

EPAS

Post vacant secretar

Admitere in clasa a IX-a an scolar 2022-2023

Admitere in clasa a V-a an scolar 2022-2023

Mobilitate 2022

Pondere vaccinare impotriva COVID-19

Program munca personal auxiliar

Post temporar vacant INGRIJITOARE CURATENIE

EVALUAREA NATIONALA 2021

Admitere in clasa a V-a an scolar 2021-2022

Conditiile specifice etapa de transfer/pretransfer

TESTARE APTITUDINI/EXAMENE DIFERENTE 03 – 04 MARTIE 2021

Concurs in scoala - posturi didactice vacante an scolar 2021-2022

BUGET 2021

Hotarari C.A. 2022-2023

Inscriere la Gradinita de Arta

Regulament RI si ROF

ANUNT IMPORTANT teste de aptitudini!!!

PLATFORME CURSURI ON-LINE!!!

RELATII CU PUBLICUL

BIBLIOTECA COLEGIULUI DE ARTE

Hotarari C.A. 2020-2021

BATEREL merge struna cu suporterii-mpreuna

TRANSPARENTA FINANCIARA - Lista functiilor din Colegiul de Arte BM conform Legii cadru (Data publicarii: 30.09.2021)

Hotarari CA 2021-2022

Tematica pentru examenele de diferente cls IX-XII (Muzica) Probe aptitudini cls I-VIII

Tematica pt examene de diferenta istoria artei, arte plastice si arhitectura LICEU

INSCRIERI IN INVATAMANTUL PRESCOLAR

Ferestre spre lumina

CLADIRI COLEGIUL DE ARTE

Transfer elevi

Declaratie de interese si de avere

ERASMUS +

PATRULA DE RECICLARE

 

             In primul an scolar au fost organizate sase auditii muzicale.

           Au fost cumparate primele 80 de volume de carti, 220 partituri si 30 discuri micro cu piese simfonice, care au constituit inceputurile activitatii bibliotecii scolii.

           Primul director al institutiei doar pentru o luna, a fost numit Dudas Iuliu, apoi Ecaterina Vida din 1958 pana in 1973.

           Odata cu inceperea celui de al doilea an scolar (1959-1960) activitatea din institutie s-a diversificat. Astfel numarul de cadre si de sectii s-a extins: la coarde sunt cinci catedre de vioara , 0,5 violoncel, 5,5 catedre de pian, 0,5 catedra instrumente de suflat, 1 catedra arta plastica, 1,5 educatie muzicala.

           S-au primit prin transfer un pian si o pianina de la Scoala de Muzica din Cluj si prin contributia parintilor s-a cumparat un pian de concert, un clarinet si un magnetofon. Din bugetul alocat scolii, pentru sectia de vioara s-au cumparat 11 viori. Pentru biblioteca s-au achizitionat 125 volume si 130 partituri.

           in al treilea an de existenta (1960-1961) se infiinteaza primele doua clase de cultura generala, ceea ce a contribuit la imbunatatirea muncii elevilor, deoarece orele de instrument sunt incluse in orar in continuarea orelor de curs. Din lipsa spatiului cursurile claselor de cultura generala au functionat in localul Scolii Generale nr. 1 (Scoala de pe Podul Viilor).

           Din anul scolar 1961-1962 scoala va avea un local propriu pe str. Petofi
nr. 2. in acest fel, spatiul necesar este in parte rezolvat si instruirea se va desfasura in conditii mai bune. Noul sediu are 17 sali, din care trei sali pentru invatamantul de cultura generala, trei sali pentru pian, patru pentru sali vioara, o sala educatie muzicala, doua sali pentru arta plastica, un secretariat si contabilitate, directiune, sala profesorala si sala festiva pentru orchestra, cor si auditii. Nerezolvat ramane spatiul necesar pentru o clasa de cultura generala.

           Numarul catedrelor a crescut astfel: la pian 11 catedre, 12 la coarde, una la instrumente de suflat, doua de educatie muzicala, una de arte plastice si patru clase de cultura generala.

           Preocuparea conducerii s-a axat in continuare pe dotarea cu mobilier, table scolare, volume de carti si partituri. Pentru asigurarea spatiului, o clasa de cultura generala si o clasa de la catedra de suflat vor functiona in cladirea Scolii Populare de Arta.

           An de an conditiile desfasurarii procesului educativ s-au imbunatatit prin dotarea bazei tehnico-materiale si cresterea numarului catedrelor de specialitati. Din 1966 Scoala de Muzica si Arte Plastice in urma meritelor deosebite in procesul instructiv-educativ, devine Liceul de Muzica si Arte Plastice.

           Anul scolar 1968-1969 si-a deschis portile pentru elevi intr-o cladire noua care era formata din 16 sali de clasa, laboratoare de fizica, unul de chimie, doua ateliere de arta plastica, 13 sali de instrument, doua sali de teorie solfegii, o sala festiva.

           in anul1973 doamna Ecaterina Vida s-a pensionat, continuatorul activitatii prodigioase al liceului fiind prof. Nicolae Ionescu (director), secondat de Dora Valeanu director adjunct. Dintre realizarile importante ale acestei conduceri mentionam infiintarea internatului in 1978 in Piata Libertatii nr. 6, cu o capacitate de 100 de locuri, fiind dotat cu toate facilitatile necesare unor conditii optime de cazare si studiu. Sub atenta grija a domnilor pedagogi prof. Cornel Dudinszki, de la infiintare pana in 1990, si apoi a doamnei Maria Pocol din 1991-1994, elevilor interni le-a fost asigurat un program adecvat ce a cuprins intreaga activitate de invatare si relaxare: prezenta la cursuri, program de meditatii si invatare, program de studiu la instrument, participare la manifestari cultural-artistice organizate in scoala si localitate. Masa era servita la cantina Liceului Sanitar, situat in apropierea internatului si a liceului. Personalul de intretinere angajat a asigurat buna functionare a internatului.